en fis i vinden

Förkyld en vecka
Eddie febrig, snorig, grinig
50 % av ledigheten (som skulle gå till sol, skoter, skidor, umgänge)  är uppäten av snor och hosta.
Håret hänger och skulle behöva både färg och klipp
I familjen händer det mindre roliga grejer
Deklarationen ska in med allt som borde kollas innan det,stress
Torr så att det svider under näsan
Attans, jag vill ju åka till Bali i sommar
Det är långt till Kiruna och det är långt till Schweiz
Vart tog min kondition och mina muskler vägen?
Behöver kunder och kontakter

Allt detta är några "problem"/utmaningar som finns just nu i min vardag. Ändå är dom bara en fis i vinden, en droppe i havet när man jämför med vad andra råkar ut för. Tack för det jag har. Ibland får man en realitycheck. Tack för den. Jag menar inte tack för att tråkiga saker händer, dom kan vi alla vara utan. Jag önskar ingen något sådant. Men det är bra att ibland landa, fundera och vara tacksam.

Kommentarer
Postat av: cillan

Massor med styrkekramar till dig!♥

Det finns alltid dom som har det värre, men det betyder ju inte att man inte får tycka att man har det jobbigt själv ibland.

2010-04-25 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0