Horn i pannan

Är det inte lustigt att vissa saker kommer verkligen som ett brev på posten. Man kan sätta pengar på att de kommer att dyka upp. Denna gång handlar det om ett horn som jag fick i pannan. Nej, inte två (så roligt ska ni inte få det). Mitt mellan ögonbrynen sitter det så jag drar väl mer åt enhörnings-hållet än f_n-hållet. Så varför fick jag nu den stora glädjen av att se denna lysröda knöl det första jag ser när jag tittar mig i spegeln på lördagsmorgonen?? Jo, för att jag var ute på lite galej dagen innan!!!
Rätt åt mig kanske någon tycker men är det inte straff nog att man ser ett otroligt opiggt ansikte med mörka ringar under ögonen (delvis av trötthet, delvis mascara) stirra tillbaks när det är dags för morgontoalett?
Är det en naturlag? Vin+sen kväll=Horn i pannan?
Förresten, enhörning, det var ju väldigt positivt associerat, kanske är det närmare noshörning . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0