Skodags (nä, inte skoldags)

Sonens fötter växer. Upptäckte att han hade på gränsen till för små skor. I den här åldern ska de ju ha åtminstone 5 mm plats där fram. Jag ritade av hans fot och åkte till köpcentret och testade "foten" i en massa skor. Kom fram till att de billigare varianterna på skor är för smala för hans fot. Attans också! Med hjälp av kunniga expediter på Eurosko och Kavat Outlet så blev det dessa:


Inte alltför snygga enligt mitt tyckande men det var ca halva priset på dessa skor. Kanske håller dom i storlek till våren??


Detta par har jag sneglat på tidigare. Tycker att de ser lite ut som Dr Martens. Tunt fodrade och tål väta så de ska kunna användas under hösten innan den "riktiga" vintern kommer. Även dessa är Kavat. Trädde i snabbsnören med tanke på dagisfröknarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormors goding ska ha bra skor. Kloka Emma gör helt rätt.

2010-08-30 @ 13:07:28
Postat av: Ylva

Bra att du tänker på fröknarna, hälsar en fd påklädare.

2010-08-30 @ 21:07:13
Postat av: EmmaK

Ja visst är jag bra?!! ;-)

2010-08-30 @ 22:15:58
URL: http://ovetenskapat.blogg.se/
Postat av: eilien

kloka emma har köpt fula skor till stackars snygg-eddie... sorry :D



p.s. kängorna är grymma d.s

2010-09-01 @ 11:45:16
Postat av: eilien

kloka emma har köpt fula skor till stackars snygg-eddie... sorry :D



p.s. kängorna är grymma d.s

2010-09-01 @ 11:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0