Hur ska jag tolka detta??

Vid nattningen (särskilt) brukar jag säga till Eddie att jag älskar honom. Oftast härmar han mig och jag får ett "älskar dig" tillbaks. Det känns ju roligt även om det bara är härm. En bra början. Detta var jag nöjd med, ända tills idag! Vi hälsade på hos bekanta och dom har en hund som heter Doris. Vi har tagit hand om Doris lite då och då så Eddie känner henne. Kramig som han är så börjar han att klappa och krama Doris.
Då händer det!!!!!! Eddie yttrar orden: "Äcki lej mmm äcki lej" TILL DORIS!!!!!!! :-o

Nog är hon ju som söt men det hade ju varit kul om det första spontana "Älskar dig" varit riktat mot mig. Eller någon annan närstående, typ pappa, men helst till mig såklart ;-)

Jag inte hur jag ska ta denna smällen. Får lägga det till listan över saker att ta upp med min framtida psykolog.


Här är Doris



Här springer sonen från den oooootroligt besvikna mamman ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0