Dagiskontroll

Har fått reda på vilka dagis vi har att välja mellan så nu har vi börjat dagiskontrollen. Dagis nr 1 avklarat idag. Kan väl säga att jag blev måttligt imponerad. Små lokaler, lite slitet o rörigt (jaja, jag vet att jag själv inte är världens mest ordningssamma människa, men jag kan ju gilla ordning o reda i alla fall =)  ). De får dessutom ingen riktig frukost, bara knäckebröd o mjölk. Hmm, imorgon blir det koll av nästa ställe. Lite längre bort men kanske lite roligare. Håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: anna-maria

nä du, har man inte fått sitt förstahands val är det lätt att se en o annan miss med de andra ;-)

Men skönt att ha lite val, det är oftast inte heller självklart,utan bara ta den plats som finns tillgänglig.

Vilka dagis kommer ni till, de på öster eller på söder??

2010-03-17 @ 08:13:57
URL: http://viktigaboken.blogspot.com/
Postat av: EmmaK

eftersom jag sökt en del på norr så har vi blivit erbjudna där. men jag vill ju eg bara till norr om jag får det dagis jag vill. annars är det skönare med ngt nära.

2010-03-17 @ 11:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0