I chokladlandet

Nu har vi varit här en natt och en dag. Resan gick bra även om jag har lite träningsvärk fran gardagen.

Tack Jenny för att du körde oss till stationen!
Jag bar Eddie i bärselen (Drottningenar) och drog en jätteväska plus 2 sma efter mig. Taget gick 10.56  och jag hade tänkt att pysen skulle sova lite under den 2h langa resan. Det tänkte inte han. Eftersom jag inte hade nagon vagn med sa fick jag mer eller mindre halla fast honom för att han i alla fall skulle vila en del under resan och inte bara springa omkring och stirra ut folk. Det blev nagra pip men annars gick det bra.
I sthlm bytte vi till Arlanda Express. Eddie var inte lika nöjd med att sitta still men det är ju bara 20 min ut.
Incheckningen gick bara bra och vi hade massor med tid att äta, byta blöjor 2 ggr mm.
Under promenaden till gaten sa somnade Eddie sittandes (detta var ca 15.30 och han hade inte sovit alls under dagen) sa jag lyfte över honom till en soffa vid gaten och han kunde sova ca 40 min.
Han var vaken hela flygtiden till CH men nöjd o glad. Mindre kul var att han lade av 2 st stinkbomber pa planet. Det är INTE anpassat för blöjbyte pa dessa toaletter. Eddie lag inne pa toagolvet och jag pa knä utanför. Det var nagra andra barn med som han kunde leka lite med ocksa. Han passade öven pa att stirra ut en kille med tatueringar, killen var inte lika intresserad av kontakt.

Vi har i alla fall invigt selen. Fungerar nästan som jag tänkte. Det är bara det att han gar/springer sa langt han kan och när det tar stopp sa ramlar han eller lägger sig =).

Mer uppdateringar kommer härifran!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0