Koppel

Nu är flygresan till Schweiz bokad. Eftersom jag flyger ensam med Eddie så har jag beställt en sådan här:


bilden är lånad från Ängholmen barnprodukter

En sele som ser ut som en panda. Jag tror att den kan behövas. Så att Eddie inte springer till en annan gate medan jag letar fram biljetter eller liknande.
Jag beställde den från http://www.angholmen.com/
Dom har just nu en Vårkampanj fram till 30/3. Ordinarie pris på selen är 295 kr men nu kostar den 160 kr!!!

Vad tycker ni? Är det ett bra inköp?

Kommentarer
Postat av: Katja

HAr tittat på dem på nätet, säkert kanonbra att ha om man som ni ska resa. Bra att ha i affärer och sånt med kanske ;) i alla fall tills de är så gamla att de kan går åt samma håll som en själv ;)



Tack för tipset med glass, har inte tänkt på det, säkert kylande och bra för halsen.

2010-03-16 @ 13:58:19
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0