Nervöst

Nästan lite nervös för att dra igång med det här bloggandet, men vad är det egentligen att vara nervös över? Vem kommer att läsa och vem kommer att bry sig i vad jag skriver egentligen?? Folk har ju fullt upp med att tänka på sitt eget. Lite som fiskmåsarna i Finding Nemo ("mine mine mine mine mine").

Jag kommer att få hjälp med design av sidan så den ser snart bättre ut, men jag kan inte hålla mig från att börja skriva lite.

Eddie var nog lite febrig idag så denna dag har varit lite gnällig. Därför delar jag istället med mig av hans senaste klätterkunskaper. Trodde inte att han skulle komma upp men är man envis så är man.

Didn't think he would get up but I guess if you are stubborn everything works out in the end.

Trodde inte att han skulle komma upp när han började kämpa. Men är man envis så är man.

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Helt underbara bilder! :) Vilken kille!

2010-03-12 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0