Rhesus Februs

Nu börjar det brännas lite i knutarna. Om tre dagar är vi hela familjen hos svärmor i Schweiz och jag har redan börjat packa!!! Det har nog aldrig hänt tidigare. Dom som känner mig vet att det är mycket sista-minuten-varianter men man kan ju alltid bli en bättre version av sig själv. Jobbar på det.
Pass Pengar Piller Piljetten och Peddie, jag menar Eddie, så borde vi klara oss. Vi åker ju inte till ett u-land och vi ska bara vara borta dryga veckan.
Nu ska jag bara fundera ut hur vi (Eddie och jag reser själva) tar oss till stationen (reser utan barnvagn) och vilket färdmedel vi tar till Sthlm.

Jobbar även på att bli bättre på "husmors-planet". Min vän B ligger väldigt långt före mig och jag siktar på att komma ikapp någon gång. Nu är frysen i alla fall fullproppad av mina långpanne-middagar så jag känner att jag börjar knappa in. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0