Stavningseksem

Jag känner några (inga namn nämnda) som kan det där med stavning. Det har resulterat i att jag själv är lite "känslig" för stavfel. Vissa stavfel lägger jag bara märke till men bryr mig inte desto mer om dem. Sedan finns det den sortens stavfel som gör att det kryper lite i kroppen. Den värsta sorten är dock den som nästintill ger mig (och andra StavningsHitlers) eksem!!!
MEN jag har lärt mig att hålla tyst, det är inte fint/snällt/juste att anmärka på andra. Det blir varken dom, eller jag för den delen, lyckligare av. Därmed inte sagt att jag själv alltid stavar rätt.
Härom dagen såg jag ett av den sistnämnda sortens stavfel och kunde inte låta bli att fotografera det för att dela med mig och kanske även bjuda någon annan på lite kryp och eksem. Visst är jag generös?

Varsågoda! Här ovan ser ni mms-bild på ordmassakern. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: cillan

Hahahaha, ja vad sa man säga, det kryper faktiskt lite på min kropp, o jag är inte så bra på att stava själv...

2010-05-25 @ 14:43:31
Postat av: Maggan

Ryyyyyyyyyyyyyyyyys...

2010-05-25 @ 17:06:18
Postat av: EmmaK

hehehe, jag är alltså inte den enda =)

2010-05-25 @ 20:04:53
URL: http://ovetenskapat.blogg.se/
Postat av: Eddies mormor

Känner igen klådan. Den smittar i vissa familjer.

2010-05-25 @ 20:57:31
Postat av: Jonna

haha alltid kul med stavfel!

2010-05-25 @ 21:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0