Kalendern på plats

Adventskalendern från förra året får hänga med i år igen. Den skulle behöva monteras om men det sker inte nu. Nästa år när jag har två barn och ännu mer tid (haha) då kanske.
Hängde bara upp några paket nu. Det blir så plottrigt med alla på en gång plus att jag vet inte riktigt om kalendern pallar med tyngden. Lite mer än hälften av paketen är i alla fall handlade och inslagna!





Dagens paket innehöll: tattatarataraaaaaaaaaaa Muminkalsonger!! (Ta tre, betala för två, så ni kan ju räkna ut med tånaglarna att det kommer två paket till med kalsonger). Håll ut, det blir annat också.
Marks kommentar "Men hur kul är det att få kalsonger i paketet, det vet du väl själv
hur det var när du fick strumpor i juklapp???". Helt rätt Mark, jag håller med du. Inte så exalterande alls.
Jaja, heter man Eddie och är nästan 3 så blir man ganska happy över ett par roliga kalsonger i paketkalendern.

Kommentarer
Postat av: maggan

Tror jag anade en Jokkmokkskorv?! Lycko! ;0)

2011-12-01 @ 15:44:09
Postat av: EmmaK

Hahaha, ja det hade nog också uppskattats!!

2011-12-01 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0