Kronan på verket

Top of the muffin, pricken över i and so on . . . . är min nya julgransdekoration.
Jag vet, man "ska" inte pynta föränn dagen före julafton men för att få lite julstämning i detta snöfria (så gott som) Örebro så är granen pyntad! Att jag hade en ny grej att hänga i grenen (hohoho va kul) bidrog till lusten att pynta. Här är den! Inte så traditionellt julig men desto coolare bara därför.








Lite svårfotad för den ser lätt lite hotfull och alienlik ut. Inköpt Cedon på Münchens flygplats men de har även en webshop (tyvärr kan jag inte hitta döskallen där just nu men liknande finns här)!! Fingerpenseln i tidigare inlägg kommer också därifrån.

Kommentarer
Postat av: Katja

cool!

2011-12-26 @ 11:22:57
URL: http://designoholics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0