Det är skönt med träningsvärk

Ville bara säga att jag återupptäckt detta fenomen. Härligt! Nu skiter jag i min förkylning och kör vidare. Synd bara att snön försvinner i rask takt nu när jag har nya skidor och allt. Jag skyller på alla som har klagat på FB över snö och kyla. Flytta någon annanstans! Där kan ni ha erat slask! Är det bättre nu eller??? ;-)
Nä, skämt åsido. Jag vet att det kan bli lite mycket ibland. Fast jag är härdad Kirunes så här i Örebro har det ännu inte kommit till de dimensioner som gör att jag börjar klaga.
Fast å andra sidan så kan ni gärna fortsätta att klaga på att det är så mycket snö, för "What you say is what you get". Då blir det mer snö till mig! =)

Kommentarer
Postat av: katja

visst är det trist med allt slask! och snorhalt dessutom.. antingen ska det vara tokvinter eller vår.



skönt att komma igång med träningen.. har tänkt köpa ett träningskort jag med men det blir i lilla hasselfors så jag orkar pallra mig dit också :-)

2011-01-17 @ 19:45:14
URL: http://giftassugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0