Hårpill

När jag och min syster träffas så blir det som av automatik att vi sitter och kliar, stryker och pillar på varandra. Ryggen, håret, nacken, armarna. Vi är mys-rys-junkies och har ännu inte hittat någon annan som är lika intresserad av detta turtagande, ge och ta. Brrrr, mmmm, zzzzz . . .
Någon som känner igen sig? Vi kan väl inte vara dom enda? Är det bara systrarna Karlsson som har ett fel som är trasigt??
Nåväl, poängen är att jag nu har en son som tycker om att pilla med hår. Mysigt för mig tänker ni. Jo, ibland är det det men INTE när det sker nattetid och inte bara är försiktigt pill utan övergår lite då och då i drag. Om han bara låg stilla och strök lite försiktigt så skulle jag i alla fall kunna sova.
Någon med liknande erfarenheter? Tips?
Eller kanske tips på hur jag ska få honom att sova hela natten i sin egen säng?

(Än så länge har jag några strån kvar ;-/  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0