oh my

Hon bor numera i Örebro!!!! Jag kom körandes med bilen och så promenerar hon där, mitt i gatan. Hon vänder som om och vinkar lyckligt. Jag blir så chockad att det enda jag får till är ett snett leende. Pälskappa, finstövlar och finhatten på. Inte att förglömma 3 liter brunkräm och pärlemorvit ögonskugga upp till ögonbrynen!!!!
Det var Magda!!!! Senast sedd i den där Mary 1998. Hon har alltså inte solat ihjäl sig. Bara flyttat till kallare breddgrader och övergått till brunkräm istället för sol. Lika lycklig för det! Kanske knäppis-lycklig men ändå. Lycklig. Ska försöka knäppa några paparazzibilder men tills vidare får ni hålla till godo med dessa arkivbilder. Bara för att ni ska kunna förstå min upplevelse. Sätt er in i att se denna skapelse mot bländvit snö! Huuualigen!! Brrr . . . jag ryser fortfarande.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha!

2011-01-05 @ 12:00:38
Postat av: Katja

Kan det vara tanten med massor av kassar och ibland kundvagn som hon skjutsar runt på dessa kassar med?

2011-01-05 @ 12:05:55
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: EmmaK

hihihi



Katja - vet inte, hon gick på en gata vid Eddies dagis??!! =)

2011-01-05 @ 12:17:22
URL: http://ovetenskapat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0